Friday, March 8, 2013

Shaklee dan Klinikal Study


Adik ipar saya mengalami kemalangan motorsikal pada 3/3/2013 dan dia dimasukkan ke HUKM Cheras. Nasib menyebelahi dia kerana tidak mengalami kecedaraan serius akibat dari kemalangan tersebut. Tetapi doktor telah mengenalpasti bahawa beliau mengidap WPW Syndrome (penyakit jantung, sila google utk maklumat lanjut). Kerana berat badan yang tidak seimbang, paras gula beliau adalah di tahap yang membimbangkan dan kita semua sedia maklum bahawa jantung terpaksa bekerja lebih keras untuk mengepam darah individu yang berbadan besar berbanding individu yang bersaiz normal.

Semalam (6/3/2013) semasa di hospital, saya dan pakar diet berbual sedikit tentang cara pemakanan untuk adik saya yang mengalami komplikasi jantung dan saya bertanya tentang keberkesanan Produk A dan kesihatan. Menurut doktor, "saya tidak pasti kerana Produk A tiada klinikal study, dan kesan jangka panjang adalah tidak dijamin".
Shaklee telah menjalani ujian klinikal dan anda boleh menemuinya di 'Landmark Study 2007'. Shaklee menjamin keberkesanan yang efektif dimana mereka yang mengambil produk tambahan Shaklee terbukti jelas mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.
Sumber : http://www.shaklee.com.my/bm/difference.asp

PERTANYAAN & PEMBELIAN
1. PM Facebook : Cik Puan Nana
2. Email/Gtalk : luvfornana@gmail.com
3. SMS : 016-6928086


Copyright © Sihat & Cantik by Cik Puan Nana Designed by Ms.Azhafizah