Thursday, May 8, 2014

Anak tak mahu makan? Sila melabur sedikit demi anak tersayang..


Dulu masa graf berat anak saya makin turun, menangis saya kene sekolah dengan misi klinik kesihatan! Mak mana tak sayang anak woiiii.. dah anak taknak makan nak buat cemane kan?

Memang buntu saya pikir camane nak naikkan berat badan anak. Daripada semahal-mahal susu lah penah saya beli. Takde kesan... Sekarang? saya tak kisah pun MELABUR SEDIKIT belikan mealshakes pada anak saya. Sebab kesannya depan mata!

Berat cantik
Jarang jatuh sakit
Makan berselera
Asik "maaaa nak acikkk!!!" (mama, nak nasi)

pastu nangis sebab saya kata, "nanti, mama tengah masak"

Lega yang tak terungkap.
Anak anda ada masalah yang sama? Jom kita berkongsi pengalaman!

PROMOSI BULAN MAY ADALAH MEALSHAKES!
JOM GRAB SEKARANG!!
NANA | 016.692.8086

Copyright © Sihat & Cantik by Cik Puan Nana Designed by Ms.Azhafizah