Wednesday, October 1, 2014

Pendapat peribadi saya tentang ESP Shaklee






Siapa tak kenal dengan ESP -Soy Protein Isolate Powder daripada Shaklee ni kan? Popular sungguh especially di kalangan golongan wanita. Eh, lelaki pun boleh je minum... Tapi biasalah, wanita lebih mementingkan kecantikan dan kesihatan diri. kann?

Bagi bukan peminum susu macam saya, memang teragak-agak nak cuba. Takut tak boleh telan, takut rasa susu, takut muntah.. etc. Jadi, bagaimana saya yang bukan peminum susu ni ambil ESP??

ESP boleh diambil dengan macam-macam cara. Kesukaan saya, 1 sudu ESP dicampurkan dengan Milo. Tak perlu gula. Tak perlu tambah susu. Cukup dah. Lain sikit rasanya daripada kita minum milo sahaja. Tapi, memang boleh diterima. Rasanya sedap. Selain tu, boleh juga kalau nak shake kan dengan orange juice. Minum sejuk-sejuk. Sedap, segar, kenyang pulak tu!

Yang paling penting, bila saya amalkan ESP secara konsiste, kulit mudah dijaga. Jarang ditumbuhi jerawat. Yang paling penting sekali, kesan-kesan jerawat lama pun makin pudar tau! Pagi-pagi nak pergi kerja tu, takdela kena duduk lama-lama depan dressing table untuk makeup. Bedak ala kadar, sedikit eye-liner n lip balm. Siap. Mudah sangat. Kulit tak kering, takda lagi nampak kusam.. berseri-seri adalah!

Mesti korang tertanya-tanya camane magik tu boleh berlaku. hehehe
ESP ni bersumberkan dari Soya Non-Gmo yang dipelihara dengan baik. Ia mengandungi protein yang asli, tanpa bahan tercemar mahupun chemical dalam pembuatan ESP kita tu. Badan kita pula memang memerlukan Protein untuk membaiki tisu-tisu rosak, otot, kulit dan sebagainya. Dengan pengambilan ESP secara konsisten, Insyaallah.. kulit kita ni akan jadi cantik dan gebu secara semulajadi.

Best kan?
Lagi best, sebab bulan ni PROMOSI ESP.
Dapatlah saya simpan stok lebih sikit untuk kulit saya ni...
Bukan untuk kulit semata-mata tau, banyak lagi kelebihan ESP. Nanti saya akan kupaskan lagi ye?

Nak simpan stok untuk kulit cantik macam saya?
NANA | 016.692.8086

Roger saya segera ok?

Copyright © Sihat & Cantik by Cik Puan Nana Designed by Ms.Azhafizah