Friday, December 5, 2014

Buah Hati Mama & Shaklee

Pertama kali nak letak gambar ke dua dua hero saya ni kat sini. Hehehe. Merekalah push factor saya, sumber kekuatan dan reason saya terus pertahankan apa yang saya dah mulakan..

Ameer Irham.
Tahun depan dah nak masuk 5 tahun. Pengguna tegar Shaklee sejak dia berumur 3 tahun. Dia pernah terkena Asthma, Lung Infection dan pernah warded. Selain tu, baby yang kurang minum susu ibu ni terlaku kerap jatuh sakit. Jadi, sejak saya menjadi ahli Shaklee.. saya mengamalkan memberinya Mealshake setiap hari, selain tu dia juga suka sangat makan Chewable Vitamin C. Sehingga saya sendiri terpaksa sorokkan sebab dia suka sangat. Hehehehe. Sesekali bila selsema/demam mula menyerang, saya berikan dia Nutriferon. Apabila diserang Asthma, Omega Guard penyelamat. Sekali tu je lah dia warded.. lepas dah makan Shaklee, tak pernah warded lagi so far. Syukur Ya Allah.

Ameer Ilman.
Tahun depan dah nak masuk 3 tahun. Pejam celik pejam celik je. Sekejap je terasa dia membesar. Ilman special sebab dari umur 4 bulan, dia diserang Eczema yang teruk. Orang kata, eczema sepakej sekali dengan Asthma. Yes, masa umur dia setahun lebih.. dia kene Asthma pula.. Saya mula memberikan Ilman Shaklee selepas umurnya setahun. Mealshake setiap hari.. sesekali apabila eczemanya menyerang, nutriferon bertindak cepat sangat kat ilman. Memang boleh nampak beza.. Eczemanya akan reda. Yela, kan nutriferon meningkatkan imun system dan melawan jangkitan. Lapang sangat hati saya bila dari sehari ke sehari.. eczema dan asthmanya boleh dikatakan tak ada. Kalau orang yg tak kenal ilman, takkan sangka dulu ilman ada eczema yg teruk. Kulitnya sekarang sangat sangat cantik berbanding dulu. Tapi yelah, still ada tempat tempat di badannya yg masih meninggalkan kesan.. tapi 100 kali lebih baik berbanding dulu.

Saya yakin menggunakan Shaklee sendiri, untuk anak-anak dan untuk keluarga. Sebab Shaklee Halal..selamat..dan berkesan!!

Copyright © Sihat & Cantik by Cik Puan Nana Designed by Ms.Azhafizah