Wednesday, December 10, 2014

December TRIPLE Promotion | Vita E, Vita C & Collagen Powder

Untuk yang masih tak tahu, Shaklee dah announce 2 promotion sejak 1 December 2014 yang lalu. Wowww sangat sebab ke dua duanya adalah item yang HOT. Baik untuk kulit, baik untuk kesihatan dalaman dan sebagainya..

Haa.. ada 2 jenis promotion untuk ke dua-dua item sebenarnya. Kalau beli 6, PERCUMA 1. Kalau macam kurang bajet, nak beli 2, dapat less 5%.. Kalau nak beli 1-1 pun boleh.. Contact je saya, saya akan bantu anda mendapatkan Vitamin C atau Vitamin E pada harga promo which is sangat-sangat berbaloi....


Hari ini pula, Shaklee kasi kejutan lagi. Collagen Powder pun Promosi juga. Iaitu BELI 3, PERCUMA 1. Murah sangat kalau di kali dan dibahagikan. Sangat-sangat murah sampai saya sendiri rasa macam nak ambil je 1 set terus! Suka sangat collagen powder ni sebab kesannya sangat instant dan sumbernya juga sangat semulajadi tau. Macam promosi di atas juga, kalau nak beli 1-1 pun boleh. Contact je saya, saya akan assist anda sebaik mungkin :)


Copyright © Sihat & Cantik by Cik Puan Nana Designed by Ms.Azhafizah